loadingחדש! משלוחים לאותו יום בגוש דן. פרטים בטלפון

שאלות נפוצות


הזמנות

איך לבצע הזמנה באתר?

כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר, למצוא את המוצר שאהבת ולהוסיף אותו לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח ושיטת תשלום - וזהו זה. החבילה בדרך - אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת בפרטי ההזמנה ובמספר המעקב.

 

איך תדעו מה הנקודת איסוף הקרובה לבית שלי?

ברגע שההזמנה הושלמה, המערכת תמצא אוטומטית את הנקודה הקרובה לכתובת המשלוח וזו הנקודה שהחבילה תישלח אליה. אנחנו נשלח לכם הודעת אימייל ו-SMS עם כל הפרטים.

 

כמה קרובה תיהיה נקודת האיסוף לבית שלי?

ברוב המוחלט של המקרים, הנקודה תהיה במרחק של 5-10 דקות הליכה מהכתובת שתזינו. במידה ואין נקודה באזורכם אנחנו ניצור איתכם קשר למציאת שיטת שילוח חלופית

 

כמה יעלה משלוח לנקודת איסוף - שליח עד הבית?

בקניה עד 100 ש"ח  - 19 ש"ח

בקניה מעל 100 ש"ח - 9 ש"ח

 

כמה יעלה משלוח עם שליח עד הבית?

בקניה עד 100 ש"ח - 35 ש"ח

בקניה מעל 100 ש"ח - 19 ש"ח

בקניה מעל 600 ש"ח - חינם

 

אפשר להגיע לאיסוף עצמי?

כן, בתיאום מראש דרך המייל helloipuff@gmail.com

עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט - האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

כן. שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה, ניתן להתקשר אלינו ב

03-6394959 או לשלוח אלינו מייל בכתובת

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

לא חובה. ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?

ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על "האזור האישי״ ולבחור ב״ההזמנות שלי״. סטטוס ״הושלם״ = הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה יצאה מאיתנו לחברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרת. סטטוס ״נקלט במערכת״ = הזמנתך התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז במחסנים שלנו. סטטוס ״בהמתנה״ = הזמנתך התקבלה ומעובדת במערכת.

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

במידה והזמנתך התקבלה תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה". בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על "האזור האישי״ ולבחור ב״ההזמנות שלי״.

ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח או את כתובת ההזמנה.

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות במייל בכתובת helloipuff@gmail.com ונטפל בנושא.

 

משלוחים

מתי החבילה תגיע אליי?

תלוי בשיטת המשלוח:

 

שיטת משלוח

זמן אספקה

החבילה תגיע אל...

גוף שילוח

פרימיום - שליח עד הבית

עד 6 ימי עסקים

כל מקום ברחבי הארץ

חברת שליחויות

נקודת איסוף קרובה לביתך

עד 5 ימי עסקים

כל מקום ברחבי הארץ. אנחנו נמצא את הנקודה הקרובה לביתכם לפי הכתובת ונעדכן אתכם במייל עם הפרטים.

חברת שליחויות

איסוף עצמי

מיידי

איסוף מ: דיזינגוף 271, תל אביב

-

 

הזמנתי מכם חבילה, וקיבלתי מייל שאומר שהיא נארזה ונשלחה. איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אליי?

יישלח אליך במייל מספר מעקב אחר החבילה יחד עם לינק לאתר המעקב – שם ניתן להזין את מספר המעקב ולראות בדיוק היכן נמצאת החבילה שלך בכל רגע נתון. במידה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית – השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.

שימו לב: משלוחי הפרימיום ניתנים בחינם ומתבצעים בין השעות 8:00 ל-12:00, לכן מומלץ למלא כתובת שבה ידוע כי תשהו במהלך שעות אלו, למשל - מקום העבודה. לרשותכם גם שירות שילוח לנקודת איסוף קרובה לביתכם.

יש לי התלבטות אם להזמין את השליח לכתובת מגוריי או לכתובת העבודה, מה כדאי לבחור?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-12:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.

החזרות והחלפות

הזמנתי מוצר וברצוני להחזיר או להחליף אותו.

אין שום בעיה! ניתן להחזיר ולקבל את כספך חזרה, או להחליף ללא עלות. כל שיש לעשות הוא לגשת לסניף הדואר הקרוב לביתך עם עם המוצר שברצונך להחזיר ולשלוח את החבילה לישעיהו 24, חולון. ברגע שהחבילה תגיע אלינו מיד איתך קשר במייל או בטלפון. נוכל להחליף את המוצר ולשלוח אותו אלייך ללא תשלום נוסף, או לתאם משלוח עם שליח עד הבית. תוכל לקבל קרדיט לקנייה נוספת באתר בסכום המוצר אותו החזרת אן זיכוי כספי בהתאם לתקנון החברה.

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

דואר ישראל מתחייב להגיע אלינו עד 14 ימי עסקים אך לרוב החבילות מגיעות לפני. ברגע שהחבילה תגיע מיד ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא שמעת מאיתנו, צור איתנו קשר במייל בכתובת helloipuff@gmail.com ונטפל בנושא.

אבטחת מידע

האם האתר מאובטח?

בוודאי. האתר מאובטח בסטנרט הגבוה בתחום - PCI/DSS, כל חלקי האתר מוצפנים באמצעות פרוטוקול SSL - משמע, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

 

האם אפשר לשלם במזומן?

לא ניתן לשלם במזומן. יש לך אפשרות לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, בחשבון PayPal ובהעברה בנקאית. לביצוע העברה בנקאית - ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל בכתובת helloipuff@gmail.com ונטפל בנושא.

 

האם חויבתי פעמיים?

המערכת מחייבת פעם אחת בכל הזמנה. במקביל מתבצעות בדיקות יומיות אוטומטיות המוודאות כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. כדי לוודא שלא ביצעת הזמנה כפולה, ניתן גם לבדוק את ההזמנה שלך וסכום החיוב באמצעות

הקלקה על ״האזור האישי״ (מצד שמאל למעלה) ולבחור ב״ההזמנות שלי״. תחת ה"חשבון שלי" את כל ההזמנות, הסטטוס שלהן ואת הסכום בו חויבת עבור כל הזמנה.

 

ניוזלטר

נרשמתי לרשימת התפוצה באתר, אבל טרם קיבלתי מכם מיילים. מדוע?

במידה וכתובת הדואר שלך היא בשירות Gmail, יש לוודא כי המיילים מאיתנו מגיעים לתיקייה הנכונה בתיבה שלך. באופן אוטומטי מיילים פרסומיים מגיעים לתיקייה הנקראת Promotions ולא לתיבה הראשית, Primary, הנראית בכניסה לחשבון המייל. אם ברצונך לקבל את המיילים לתיבה הראשית יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לסמן ב-V את אחד המיילים מאיתנו
  2. ללחוץ על כפתור ימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על המייל
  3. לבחור באופציית Move to Tab ולהעביר לתיבת Primary. מעתה כל המיילים שנשלח לך יגיעו בקלילות לתיבה הראשית.

אני לא רואה תמונות במיילים שאתם שולחים אליי, מה לעשות?

הדבר קשור להגדרות המייל שלך. בכדי לראות את התמונות בקביעות יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לפתוח את אחד המיילים מאיתנו בו לא מופיעות התמונות
  2. ללחוץ על המשפט המופיע בראש המייל: ״תמיד הראה תמונות / Always display images from.

 

מוצרים

מאיפה המוצרים שלכם מגיעים?

כמו ששמתם לב, אנחנו מחזיקים במלאי ייחודי שלא ניתן למצוא בכל מקום. הסיבה לכך היא שאנחנו דואגים לחפש את היצרנים המובילים בתחום, בכל קצוות העולם, ולבנות איתם מערכות יחסים שיאפשרו להביא לכם את המוצרים החדשים והאיכותיים ביותר, במחיר הוגן ובמהירות.

 

האם יש אחריות על המוצרים?

רק למספר מוצרים (לדוגמה: וויפורייזרים). אנחנו נרשום בתיאור המוצר את פרטי האחראיות (אם קיימת)