שאלות נפוצות

תחילת העבודה

כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר, למצוא את המוצר שאהבת ולהוסיף אותו לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח ושיטת תשלום – וזהו זה. החבילה בדרך – אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת בפרטי ההזמנה ובמספר המעקב.

ברגע שההזמנה הושלמה, המערכת תמצא אוטומטית את הנקודה הקרובה לכתובת המשלוח וזו הנקודה שהחבילה תישלח אליה. אנחנו נשלח לכם הודעת אימייל ו-SMS עם כל הפרטים.

ברוב המוחלט של המקרים, הנקודה תהיה במרחק של 5-10 דקות הליכה מהכתובת שתזינו. במידה ואין נקודה באזורכם אנחנו ניצור איתכם קשר למציאת שיטת שילוח חלופית

בקניה עד 100 ש"ח  – 19 ש"ח

בקניה מעל 100 ש"ח – 9 ש"ח

בקניה עד 100 ש"ח – 35 ש"ח

בקניה מעל 100 ש"ח – 19 ש"ח

בקניה מעל 600 ש"ח – חינם

כן, בתיאום מראש דרך המייל [email protected]

כן. שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה, ניתן להתקשר אלינו ב

03-6394959 או לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected]

לא חובה. ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על "האזור האישי״ ולבחור ב״ההזמנות שלי״. סטטוס ״הושלם״ = הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה יצאה מאיתנו לחברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרת. סטטוס ״נקלט במערכת״ = הזמנתך התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז במחסנים שלנו. סטטוס ״בהמתנה״ = הזמנתך התקבלה ומעובדת במערכת.

במידה והזמנתך התקבלה תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה". בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על "האזור האישי״ ולבחור ב״ההזמנות שלי״.

ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח או את כתובת ההזמנה.

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות במייל בכתובת [email protected] ונטפל בנושא.

כמו ששמתם לב, אנחנו מחזיקים במלאי ייחודי שלא ניתן למצוא בכל מקום. הסיבה לכך היא שאנחנו דואגים לחפש את היצרנים המובילים בתחום, בכל קצוות העולם, ולבנות איתם מערכות יחסים שיאפשרו להביא לכם את המוצרים החדשים והאיכותיים ביותר, במחיר הוגן ובמהירות.

רק למספר מוצרים (לדוגמה: וויפורייזרים). אנחנו נרשום בתיאור המוצר את פרטי האחראיות (אם קיימת)

משלוחים

תלוי בשיטת המשלוח:

שיטת משלוח

זמן אספקה

החבילה תגיע אל…

גוף שילוח

פרימיום – שליח עד הבית

עד 6 ימי עסקים

כל מקום ברחבי הארץ

חברת שליחויות

נקודת איסוף קרובה לביתך

עד 5 ימי עסקים

כל מקום ברחבי הארץ. אנחנו נמצא את הנקודה הקרובה לביתכם לפי הכתובת ונעדכן אתכם במייל עם הפרטים.

חברת שליחויות

איסוף עצמי

מיידי

איסוף מ: דיזינגוף 271, תל אביב

יישלח אליך במייל מספר מעקב אחר החבילה יחד עם לינק לאתר המעקב – שם ניתן להזין את מספר המעקב ולראות בדיוק היכן נמצאת החבילה שלך בכל רגע נתון. במידה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית – השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.

שימו לב: משלוחי הפרימיום ניתנים בחינם ומתבצעים בין השעות 8:00 ל-12:00, לכן מומלץ למלא כתובת שבה ידוע כי תשהו במהלך שעות אלו, למשל – מקום העבודה. לרשותכם גם שירות שילוח לנקודת איסוף קרובה לביתכם.

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-12:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.

אבטחת מידע

בוודאי. האתר מאובטח בסטנרט הגבוה בתחום – PCI/DSS, כל חלקי האתר מוצפנים באמצעות פרוטוקול SSL – משמע, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

לא ניתן לשלם במזומן. יש לך אפשרות לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, בחשבון PayPal ובהעברה בנקאית. לביצוע העברה בנקאית – ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל בכתובת [email protected] ונטפל בנושא.

המערכת מחייבת פעם אחת בכל הזמנה. במקביל מתבצעות בדיקות יומיות אוטומטיות המוודאות כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. כדי לוודא שלא ביצעת הזמנה כפולה, ניתן גם לבדוק את ההזמנה שלך וסכום החיוב באמצעות

הקלקה על ״האזור האישי״ (מצד שמאל למעלה) ולבחור ב״ההזמנות שלי״. תחת ה"חשבון שלי" את כל ההזמנות, הסטטוס שלהן ואת הסכום בו חויבת עבור כל הזמנה.

החזרות והחלפות

אין שום בעיה! ניתן להחזיר ולקבל את כספך חזרה, או להחליף ללא עלות. כל שיש לעשות הוא לגשת לסניף הדואר הקרוב לביתך עם עם המוצר שברצונך להחזיר ולשלוח את החבילה לישעיהו 24, חולון. ברגע שהחבילה תגיע אלינו מיד איתך קשר במייל או בטלפון. נוכל להחליף את המוצר ולשלוח אותו אלייך ללא תשלום נוסף, או לתאם משלוח עם שליח עד הבית. תוכל לקבל קרדיט לקנייה נוספת באתר בסכום המוצר אותו החזרת אן זיכוי כספי בהתאם לתקנון החברה.

דואר ישראל מתחייב להגיע אלינו עד 14 ימי עסקים אך לרוב החבילות מגיעות לפני. ברגע שהחבילה תגיע מיד ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא שמעת מאיתנו, צור איתנו קשר במייל בכתובת [email protected] ונטפל בנושא.

 

צור קשר

אנו תמיד זמינים כדי לעזור לך. בין אם זו בעיית תמיכה, שאלה לגבי מוצר שלנו, או כל שאילה אחרת, אנחנו כאן כדי להשיב לבקשתך.